Alma mainostajalle
Tavoitamme suomalaiset valtakunnallisesti ja alueellisesti. Alman digiverkosto tavoittaa 3,2 milj. suomalaista viikossa. Alma Medioiden käyttäjät muodostavat verkoston, jonka avulla mainostaja voi tarkasti kohdentaa viestin haluamiinsa kohderyhmiin.
Alma tarjoaa mainostajalle uudistuvia mahdollisuuksia markkinointiin. Suunnittelemme, tuotamme ja julkaisemme sisältömarkkinoinnin monia muotoja painettuihin ja digitaalisiin kanaviin. Tuemme luovia toimistoja ja markkinointiosastoja vaikuttavien rich media -ratkaisujen rakentamisessa. Tarjoamme videomainonnalle nopeaa ja kustannustehokasta tuotantoa ja useita eri julkaisualustoja. Tapahtumamme tarjoavat tilaisuuden kohdata kollegasi ja kohderyhmäsi kasvokkain sekä vaikuttaa siellä, missä ideat syntyvät ja kehittyvät.
Alman medioihin ja palveluihin voi mainontaa ostaa myös ohjelmallisesti. Asiantuntevat mediamyyjämme palvelevat kaikissa asioissa, auttavat oikean kohderyhmän ja kanavien valinnassa sekä neuvovat ostotavoissa.
Lähde: FIAM (+16-vuotiaat internetin käyttäjät). Alman verkosto 2023 (1-8)
Ota yhteyttä!
Jos haluat kuulla lisää Alma Median mainostajille tarjoamista mahdollisuuksista, ota yhteyttä mediamyyntiimme.
Ajankohtaista mainostajalle
-
-
Alma koskettaa kaikkia
-
Asiaa vai asennetta?
-
Markkinointiviestejä on monenlaisia, niin on kohdeyleisöjäkin. Puhuitpa sitten asiaa tai asenteella, meiltä löytyy oikea yleisö oikeasta paikasta.
Tutustu Alman mediaratkaisuihin
Suomen johtava uutismedia ja laaja valikoima verkkopalveluja.
Inspiroidu asiakkaidemme onnistumisista.
Miljoonayleisö päättäjiä, yrittäjiä ja ammattilaisia.
Monipuoliset mainosratkaisut kaikkiin tarpeisiin.
Profiloitujen selainten verkosto, jossa tavoitat tarkat kohderyhmät
Tutkimustieto mainostajan tukena
Alma Media tuottaa mainostajan avuksi tutkimustietoa, jonka avulla voidaan ohjata mainonnan toteutuksia oikeaan suuntaan, kohderyhmä tehokkaasti tavoittaen. Mainonnan suunnittelutyökalujen perustan muodostavat TNS Mind Päättäjä, Kantar Mind ja Kansallinen Mediatutkimus (KMT), joiden avulla päästään kiinni eri medioiden yleisömääriin, erilaisten kohderyhmien käyttäytymiseen sekä suhtautumiseen niin B2B- kuin B2C-mainostajiin. Alma Mediassa tehdään lisäksi useita erilaisia mittauksia, jotka tukevat mainostajaa pääsemään tavoitteisiinsa.
Mediamainonnan sanastoa
Mediamainonnan kenttä monipuolistuu jatkuvasti, kun teknologiat kehittyvät ja sen myötä myös mainonnan mitattavuus sekä optimointimahdollisuudet paranevat. Kokosimme keskeisimpiä termejä mainostajan tueksi.