Autoilun datakatsaus: Iltalehti tavoittaa autoilevat suomalaiset
Autoilun datakatsaus
Alma Spotlight – Pekka Kotilainen, IPG Mediabrands: Suomen ohjelmallisen mainonnan kenttä on valmistautunut yllättävänkin hyvin evästeettömään maailmaan
Alma Spotlight
Kysely paljastaa: suomalainen valitsee lomansa hinta edellä
Alma tutkii
Katso webinaaritallenne: Vastuullisen digimainonnan mittaaminen
Vastuullisuus
PäättäjäMind – Vastuullisuus yrityksissä
Vastuullisuus
Näin vaikutat digimainontasi hiilijalanjälkeen
Vastuullisuus
Alma Spotlight – Dina Abdel-Hamid, Dentsu: Huomion pitäisi olla lähtökohta kaikentyyppisessä mainonnan tekemisessä ja mittaamisessa
Alma Spotlight
Autoilun datakatsaus: Alma Businessmedioiden autoaiheiset sisällöt kiinnostavat
Autoilun datakatsaus
PäättäjäMind – Yrittäjät
Tutkimus
Alma Hiilimittari kertoo digimainontasi päästöt
Ajankohtaista autokaupasta: Sähköautot ja hybridit kasvattavat suosiotaan
Autoilun datakatsaus
PäättäjäMind – Digitalisaatio yrityksissä
Tutkimus
Mitkä tekijät vaikuttavat digimainonnan hiilijalanjälkeen? – Alma Hiilimittari kertoo sen
Vastuullisuus
Ymmärrä asiakastasi, jos haluat markkinoida hänelle paremmin
B2B-markkinointi
Ajankohtaiset yleisöt: Loppuvuosi on mainostajallekin juhlaa
Kohdentaminen
Onko kotimaisen median ostaminen vastuullisuusteko (ja millä hinnalla)?
Just bidding
Tutkimus: Alma Businessmedioiden yleisö auto-ostoksilla
Tutkimus
Alma Talk: Asiakasymmärryksellä parempaa B2B-markkinointia
Tekoäly
Alma Spotlight – Selja Selenius, OIKIO: Onhan tässä saatu yhdessä rakennettua ihan mahtava ekosysteemi!
Alma Spotlight
Autoilun datakatsaus: Tunne yritysten autohankinnoista päättävät paremmin uuden tutkimuksen avulla
Tutkimus
PäättäjäMind – Mitä ylimmän johdon agendalla on juuri nyt?
Tutkimus
Alma Spotlight – Daniil Ivanov, Tulos Helsinki: Mainonnan hiilijalanjälki on kuuminta alalla juuri nyt!