Display-mainonta tarkoittaa bannerimainontaa erilaisilla verkkosivustoilla.
Display-mainonta on sopiva mainosmuoto silloin, kun haluat kasvattaa yrityksen, tuotteen tai brändin tunnettuutta, herättää huomiota tai kun lanseeraat uusia tuotteita tai palveluita markkinoille ja haluat tavoittaa juuri tietyn, otollisen kohderyhmän. Display- eli bannerimainonta toimii mainiosti myös silloin, kun haluat tehdä lisämyyntiä nykyiselle asiakaskunnalle.
Millainen digikampanja sinulle saisi olla?
Tavoita monenlaisia kohderyhmiä
Kun valitset display-mainontaa Alman digitaalisessa verkostossa, tavoitat yleisöä ympäri Suomen: niin kuluttajat kuin bisnespäättäjätkin, ja kohdennettuna joko valtakunnallisesti tai paikallisesti. Digiverkostoomme kuuluu uutismedioita, kuluttajapalveluita ja markkinapaikkoja. Yhteensä näissä medioissa liikkuu viikoittain yli 3 miljoonaa suomalaista, joten löydämme varmasti juuri sinun mainoskampanjaasi sopivan kohderyhmän yleisömme joukosta.
Lue lisää: Kohdennettu display- eli bannerimainonta
Katso video: Näin löydät ostavia asiakkaita
Lähde: FIAM
Display-mainonta Alma-verkostossa
Mainoksesi näkyvät turvallisessa Alma-verkostossa, johon kuuluu monipuolisia verkkopalveluitamme: uutismedioita, kuluttajapalveluita ja markkinapaikkoja. Tunnettuja brändejämme ovat muun muassa Iltalehti, Kauppalehti, Talouselämä, Etuovi.com, Uusi Suomi, Autotalli.com, Nettiauto sekä Nettimoto.
Liikennettä, tunnettuutta ja buustia
Oletko juuri avannut yrityksellesi uudet kotisivut tai verkkokaupan, ja kaipaat sivustolle liikennettä? Suunnitteletko tuotelanseerausta, ja toivot kampanjalle pontevan aloituksen? Kaipaako brändisi tunnettuutta tai sesonki hieman buustia? Haluatko tuotemarkkinoinnille lisää silmäpareja? Haluatko näkyvyyttä paikallisesti tai tunnettuutta koko Suomen alueella?
Display-mainonta sopii moneen eri tarpeeseen ja tilanteeseen, sillä mainokset ja kampanjat suunnitellaan aina yrityksen tavoitteen mukaan. Voit tehdä suunnitelmallista brändinrakennustyötä tai lyhytkestoisempia myynninvauhdituskampanjoita.
Asiakascase: Paraatipaikka toi vauhtia autonpesusesonkiin
Display-mainontaa voi kohdentaa tarkasti
Etuna display-mainonnassa on muun muassa se, että mainontaa on mahdollista kohdentaa hyvin tarkasti rajatulle yleisölle maantieteelliselle alueelle tai muiden kohdennustapojen, kuten iän tai kiinnostuksen kohteiden, mukaan. Mainonta on tehokasta, kun se ohjaa suoraan toimintaan; klikkaamaan sivustollesi tutustumaan tuotteisiin tai palveluihin, verkkokauppaan ostoksille, tilaamaan uutiskirjeen, lukemaan blogin, käymään myymälässä tai muuhun toimintaan, joka on asetettu tavoitteeksi.
Katso vinkkejä: Brändin rakentaminen ja kehittäminen
Asiakascase: Tämä oli tarkan kohdentamisen paikka
Tiesitkö?

Tuo brändiäsi tunnetuksi display-mainonnalla
Display-mainonnalla lisäät bränditunnettuutta oikeiden kohderyhmien keskuudessa. Alman display-tuotteilla saat kattavan näkyvyyden Alman verkoston eri digikanavissa alueellisesti tai valtakunnallisesti. Display-mainonta on myös kohdennettavissa halutulle kohderyhmälle. Tarjolla on useita eri mainoskokovaihtoehtoja paraatipaikasta tapettiin, suurtauluihin ja perinteisiin bokseihin.
Asiakkaidemme onnistumisia

Savon ammattiopisto
Jatkuva mainonta ja jatkuva näkyvyys on tärkeää Savon ammattiopistolle, sillä haku koulutuksiin on käynnissä ympäri vuoden. Koulutusalalla top of mindissa pysymisen merkitys korostuu, koska päätös […]

Bolt
Vuoden 2021 alussa käynnistetty sisältömarkkinointi Kauppalehdessä ja Iltalehdessä suunniteltiin huolellisesti Boltin ja Alma Brand Studion ammattilaisten kesken. Tulokset puhuvat puolestaan!

Helsingin lähikunnat
Askolan, Pukkilan ja Myrskylän kunnat toteuttivat kesällä 2021 Alman kanavissa kampanjan, jonka tavoitteena oli houkutella helsinkiläisiä tutustumaan kuntien matkailukohteisiin.
Meiltä löydät vaikuttavat markkinointiratkaisut juuri sinun yrityksellesi sopivalla budjetilla, alueellisesti ja valtakunnallisesti.
Etkö tiedä mitä tarvitset?
Sinun ei tarvitse ymmärtää markkinoinnista yhtään mitään!
Kerro meille mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut Alma Median kattavasta tarjonnasta.
Hyödynnä display-mainonnan mahdollisuudet!
Kaikkea ei kannata tehdä itse. Meiltä saat aina henkilökohtaista palvelua, ja asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut tarpeisiisi. Kerro meille vain tavoitteesi ja budjettisi, niin näet, kuinka helposti kaikki käy.
Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt

Kesän matkailukausi on pian kuumimmillaan: Kohdenna kesän mainoskampanjat näiden kyselytulosten avulla
Suomalaisille kuluttajille tehdyn Matkailun Pulssikyselyn mukaan matkailuinto on korkealla taloudellisesta tilanteesta huolimatta. Lomalle lähdetään suurin odotuksin, haetaan elämysmäisiä kokemuksia ja varauksissa arvostetaan vaivattomuutta. Kotimaan matkailu […]

Retail Buying Study 2024: Miten suomalaisten ostokäyttäytyminen on muuttunut?
Euroopan kattavin vähittäiskaupan alan tutkimus, Retail Buying Study, on taas täällä. Yhteispohjoismainen tutkimus selvittää nopeasti kehittyvän kaupan alan viimeisimmät trendit ja muutokset. Miten kuluttajien ostokäyttäytyminen […]

Vinkki mainostajalle: näin suomalaiset panostavat lomanviettoon
Kesäkyselyn tulokset ovat nyt saatavilla. Jos haluat tavoittaa kesälomaansa viettävät suomalaiset kuluttajat ja päättäjät, katso millaisia kesäsuunnitelmia kyselyyn vastanneilla on ja hyödynnä tuloksia mainonnassasi. Kysely […]

Milloin on oikea aika mainostaa? Katso vuosikellosta
Tiettyjä hankintoja tehdään tyypillisesti vuodenaikojen mukaan. Mainostajan kannattaa ennakoida ja suunnitella kampanjat niin, että mainos tavoittaa ostopäätöksiään tekevän yleisön juuri oikeaan aikaan. Mistä ja miten, […]

Kysely paljastaa: suomalainen valitsee lomansa hinta edellä
Loppuvuodesta 2023 kuluttajille tehdyn kyselyn mukaan noin 50 % aikoo matkustaa seuraavan 6 kuukauden aikana ulkomaille lentäen. Lomahaaveilijat ovat ehkä parhaillaan sormi näppäimellä suunnittelemassa matkojaan, […]

Ajankohtaiset yleisöt: Pidä brändisi näkyvillä kuuman ostosesongin alkaessa
Loppuvuoden juhla- ja tapahtumasesonki on jo alkanut. Huomiosta kilpailevat nyt lomat, juhlat ja joulun kimallukset menoineen ja tarvikkeineen. Kysyntää, tarjontaa ja myös ostohalua riittää. Katso […]

Markkinoijan muistilista – mitä kesän jälkeen?
Paahteisen mökkilaiturin ja kuumien grillihiilien ääreltä on mukava palata viileään toimistoon – ainakin, jos loppuvuoden suunnitelmat tuli tehtyä keväällä kuntoon. Nyt voit siis onnitella itseäsi […]

Ajankohtaiset yleisöt: Mainostajalle tärkeät kohderyhmät juuri nyt
Kesä on mielenkiintoista aikaa, kun kesäsesongin ollessa parhaimmillaan valmistaudutaan jo tuleviin kausiin ja tehdään hankintoja syksyä varten. Katso vinkkimme, miten Alman medioissa ja palveluissa voi […]

Mainostaja, tuliko teillekin taas kesä?
Kaupat ovat pullollaan kesäisiä tarjouksia ja sesonkituotteita myydään loppuun samalla, kun uutta valikoimaa pusketaan markkinoille. Miten saada asiakkaat avaamaan se huolella suunniteltu sähköposti tai klikkaamaan […]

Luottamus printtiin voi paremmin kuin koskaan
Monen suomalaisen kahvipöydässä on tuote, jonka osa luulee olevan unohdettu. Nimittäin sanomalehti. Kaikenlaisten valeuutisten yleistyessä suomalaiset uskovat painettuun sanaan yhä vahvemmin, ja luottamus printtiin voi […]

Isoja uutisia: Alma Media aloittaa digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen
Digitaalinen mainonta vaikuttaa myös sinun yrityksesi hiilijalanjälkeen. Tiedätkö kuinka paljon? Me aloitamme digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen ensimmäisenä mediatalona Suomessa. Hiilijalanjälkiluvut ovat jatkossa osa kampanjaraporttia Tavoitteenamme […]

Tiedätkö, millainen asiakkaasi ostopolku on?
Asiakkaan ostopolku kulkee usein tarpeen tiedostamisesta ja harkinnasta ostopäätökseen. Mitä muuta asiakkaan ostopolulla tapahtuu ja voiko ostopäätökseen vaikuttaa? Katso vinkit, miten mainonnalla voi vaikuttaa ostopolun […]