Kolme myyttiä kontekstuaalisesta kohdentamisesta – Katso ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit -webinaari!
Ohjelmallinen mainonta
Alma Spotlight – Ramona Varkoi, Oras Group: Suomessa on erittäin hyvät edellytykset tehdä ohjelmallista mainontaa monipuolisesti ja tuloksellisesti
Alma Spotlight
Asiaa evästeistä: Google ei poista kolmannen osapuolen evästeitä, vaan siirtää päätöksen käyttäjälle
Kohdentaminen
Mainostaja, kontekstuaalisen kohdentamisen tarjoajalla on väliä
Just bidding
Alma Spotlight kesäjakso – Alman mediamyynti paljastaa: Näillä taidoilla pärjäät kun mediaostaminen automatisoituu
Alma Spotlight
Alma Spotlight -podcast
Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää Googlen uusimmasta aikataulun lykkäämisestä
Just bidding
Alma Spotlight – Juuli Pelkonen, Adform: Meillä kaikilla on vastuu ylläpitää kotimaisten toimijoiden elinvoimaisuutta myös ohjelmallisessa mainonnassa
Alma Spotlight
Alma Spotlight – Jonne Salovaara, Dagmar: Evästeetön tulevaisuus on jo nykyisyyttä
Alma Spotlight
Näin Suomi bidaa vuonna 2024 – lataa ohjelmallisen mainonnan katsaus
Tutkimus
Alma Spotlight: Tältä näyttää ohjelmallisen mainonnan vuosi 2024
Alma Spotlight
Just bidding: Mainostaja, post cookie -strategian aika on (aivan viimeistään) nyt!
Just bidding
Alma Spotlight – Pekka Kotilainen, IPG Mediabrands: Suomen ohjelmallisen mainonnan kenttä on valmistautunut yllättävänkin hyvin evästeettömään maailmaan
Alma Spotlight
Alma Spotlight – Dina Abdel-Hamid, Dentsu: Huomion pitäisi olla lähtökohta kaikentyyppisessä mainonnan tekemisessä ja mittaamisessa
Alma Spotlight
Onko kotimaisen median ostaminen vastuullisuusteko (ja millä hinnalla)?
Just bidding
Alma Spotlight – Selja Selenius, OIKIO: Onhan tässä saatu yhdessä rakennettua ihan mahtava ekosysteemi!
Alma Spotlight
Alma Spotlight – Daniil Ivanov, Tulos Helsinki: Mainonnan hiilijalanjälki on kuuminta alalla juuri nyt!
Alma Spotlight
Tutustu ohjelmallisen mainonnan tiimiin
Tuskanhuutoja evästeettömästä maailmasta?
Just bidding
Attention! Huomio huomioarvoon
Just bidding
Älä unohda brändimainontaa ohjelmallisesta!
Näin Suomi bidaa vuonna 2022 – lataa ohjelmallisen mainonnan katsaus
Alma on siirtynyt first price -huutokauppamalliin ohjelmallisessa mainonnassa
Programmatic Guaranteed tarjoaa uusia mahdollisuuksia ohjelmalliseen mainontaan
Keyword-listat brand safetyn turvaajina – vai ovatko sittenkään?
Brand Safety ja Brand Suitability – asiapuhetta vai turhia uhkakuvia?
Mikä on Transparency & Consent Framework ja mihin se vaikuttaa? Kerroimme webinaarissa.
Miten Apple IDFA:ssa tapahtuvat muutokset vaikuttavat digimainontaan?