Alma Media > Mainostajalle > Ohjelmallinen mainonta > Alma Spotlight: Tältä näyttää ohjelmallisen mainonnan vuosi 2024

Alma Spotlight: Tältä näyttää ohjelmallisen mainonnan vuosi 2024

Alman ohjelmallisen mainonnan tiimi analysoi tuoreeltaan juuri valmistuneen Näin Suomi bidaa -kyselytutkimuksen mielenkiintoisimpia nostoja ja tuloksia sekä ohjelmallisen mainonnan trendejä Alma Spotlight -podcastissa.

Kuuntele, miten evästeettömyyteen on markkinalla valmistauduttu. Miten mainonnan huomion mittaaminen ja optimointi näkyvät ostajien arjessa käytännössä? Entä ohjaako digimainonnan vastuullisuus ohjelmallisen mainonnan ostoja?

Samalla luodaan katse vahvasti tulevaan, kun ohjelmallisen mainonnan asiantuntijamme ennustavat, mitä Suomen markkinassa tapahtuu vuoden 2024 aikana. Jatkuuko ohjelmallisen mainonnan kasvu sovelluksissa? Entä miten käy videomainonnan kasvulle? Tiimi ottaa kantaa myös siihen, että joko kolmannen osapuolen evästeet vihdoin nyt – vuonna 2024 – lopullisesti poistuvat.

Kuuntele podcast alta:



Tällainen on Näin Suomi bidaa -kyselytutkimus

Podcast perustuu alkuvuodesta 2024 toteutettuun Näin Suomi bidaa -kyselytutkimukseen. Kyselyn tavoite on selvittää ohjelmallisen mainonnan tilaa Suomen markkinassa ja läpi koko ostajakentän.

Kolmatta kertaa toteutettuun kyselyyn vastasi jopa 101 ohjelmallisesti ostoja tekevää ammattilaista niin mediatoimistoissa kuin mainostajan trading deskeissä.

Lataa kyselytutkimuksen raportti tästä >>

  • Julkaistu: 7.3.2024, 11:44
  • Kategoria: Ohjelmallinen mainonta
  • Teema: Alma Spotlight
Tutustu Alman ohjelmallisen mainonnan asiantuntijoihin Katso ketkä ovat podin ja ennusteen takana
‎‎‎‎‎‎‎‎‎

Kuuntele Alma Spotlight podcast Spotifyssä tai yhdellä seuraavista alustoista:

Jaa artikkeli