Talouselämä uudistuu
Alma Media Oyj Lehdistötiedote 3.1.2023
TALOUSELÄMÄ UUDISTUU
Alma Talentin kustantama, Pohjoismaiden suurin viikoittainen talousjulkaisu Talouselämä uudistuu. Uusi verkkopalvelu avataan tänään tiistaina 3.1.2023.
Talouselämä verkkopalvelun uutuutena aloittaa täysin uudenlainen Talouselämä Viikko -digipainos, joka on viikon aikana koostuva, helposti selailtava verkkojulkaisu. Kunkin viikon digipainos valmistuu perjantaina ja on siten ajankohtainen, aina mukana kulkeva vaihtoehto loppuviikosta ilmestyvälle Talouselämä-printtilehdelle. Digipainos ilmestyy jatkossa joka viikko, 52 kertaa vuodessa.
Verkkopalvelun toinen uutuus on Oma Talouselämä -osio, johon lukija voi kerätä itseä kiinnostavia aiheita seurantaan ja johon kerääntyvät lukuhistorian perusteella palvelun hänelle suosittelemat jutut. Talouselämä Nyt -osiosta lukija löytää helposti päivän talousuutiset.
”Olemme lukijoiden apuna ja puolella elämän erilaisissa talouspäätöksissä joka päivä. Lupaamme avata monimutkaista maailmaa selkeällä suomen kielellä ja tarvittaessa otamme rohkeasti kantaa. Jatkuvassa digitaalisessa uutisvirrassa on tilaa medialle, jonka ääreen voi pysähtyä ajattelemaan”, sanoo Talouselämän päätoimittaja Jussi Kärki.
”Uusi Talouselämä tuo tilaajillemme uudenlaista lisäarvoa. Palvelusta löytyvät helposti talouden puheenaiheet pitkin päivää ja samalla on helppo seurata juuri itseä kiinnostavia aiheita. Talouselämä Viikko tarjoaa viikkojulkaisun parhaat puolet, mutta se on printtilehteä ajankohtaisempi ja aina saatavilla. Uusi digijulkaisu-konsepti mahdollistaa myös uudenlaisia markkinointiratkaisuja mainostaja-asiakkaillemme”, kertoo Alma Talentin medioiden kaupallinen johtaja Johanna Suhonen. Uudet tilaajat voivat kokeilla Talouselämän uutta verkkopalvelua maksutta kahden kuukauden ajan.
Talouselämä on vuonna 1938 perustettu talousmedia, joka tavoittaa viikoittain 587 000 lukijaa (KMT 2022).
Lisätietoja:
Talouselämä, vastaava päätoimittaja Jussi Kärki, puh. +358 40 529 8151
Alma Talent Media, kaupallinen johtaja Johanna Suhonen, puh. +358 50 324 3229
Alma Media lyhyesti
Alma Media on voimakkaasti uudistuva, digitaaliseen mediaan ja palveluihin keskittyvä yhtiö. Rakennamme kestävää kasvua mediasta palveluihin tarjoten sisältöjä ja palveluja, jotka hyödyttävät käyttäjiä arjessa, työssä ja vapaa-ajalla. Suomessa tunnetuimpia brändejämme ovat muun muassa Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Etuovi.com sekä Nettiauto. Rekrytointipalvelujamme ovat muun muassa Tšekissä prace.cz ja jobs.cz, Slovakiassa Profesia.sk sekä Kroatiassa mojposao.net.
Suomessa liiketoimintaamme kuuluvat johtavat asumisen ja autoilun markkinapaikat, talous- ja ammattimediat, valtakunnallinen kuluttajamedia sekä sisältö- ja datapalvelut yrityksille ja ammattilaisille. Alman kansainvälinen liiketoiminta itäisessä Keski-Euroopassa, Ruotsissa ja Baltiassa koostuu rekrytointipalveluista ja toimitilojen markkinapaikasta.
Alma Mediassa työskentelee noin 1 500 ammattilaista ja yhtiö toimii 11 Euroopan maassa. Alma Median vuoden 2021 jatkuvien toimintojen liikevaihto oli 275,4 miljoonaa euroa, mistä digiliiketoiminnan osuus oli 76,9 %. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.
- Julkaistu: 3.1.2023 klo 09:00
- Kategoria: Lehdistötiedote